palnick palnick
1243
BLOG

Całujcie mnie w dupę - wersja 2011.

palnick palnick Rozmaitości Obserwuj notkę 43

 Wersja 2010 trawestacji wiersza Juliana Tuwima ukazała się rok temu na Salonie24. Ponieważ POlszewicki matrix trwa, przedstawiam wersję 2011. Tym razem jest to praca zbiorowa. Współautorem jest bloger Mazurysz z Nowego Ekranu.

Całujcie mnie w dupę - wersja 2011.

 

Absztyfikanci od Donalda
i z PSL-u proste chłopy,
co podliczacie swoje salda,
Wy honorowe mizeroty.
Warszawskie dupki, celebryci,
z szajką bezmózgich pind na kupę,
tuskowej szajki akolici
Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

Ty Bufetowo, ze stolicy
co knujesz z dziczą od Biedronia,
Was w oczy kole płomień zniczy
i krzyż, na którym Jezus skonał.
Wy nienawiścią zaślepieni
Tarasa durną tworząc trupę,
na zawsze będąc ośmieszeni,
Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

I ty Stokrotko, z TVN-u,
Urbana wierna uczennico
Co plujesz jadem z Cekaemu
Ty GóWna- sprawna nałożnico.
Bez żadnych zasad i wartości,
zajęta szpetnych butów skupem,
i fabrykanci tej podłości
Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.


I wy co Polskę rwać na strzępy
gotowi z RAŚ-istowską zgrają,
myślicie sobie, naród tępy,
nic z tego Lachy nie kumają.
Wy nas wiodący do rozbioru
serwując argumenty głupie,
animatorzy w Polsce sporu,
Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

Ty co zasiadasz w Belwederze
ze swoją WSI-ową grubą gejszą,
co Putinowi chcesz w ofierze,
dać mą Ojczyznę najcenniejszą.
I wy, co Targowicy śladem
stosować chcecie ślepą lupę
nie martwiąc Tutki się rozpadem
Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.
I wy pomioty skurwysyńskie,
co sprzedać chcecie Polskę całą.
My argumenty wskroś kretyńskie
wybijem wam z czerepów pałą.
I ty pyskaczu „wal się” Meller
Co przed Donaldem stajesz w słupek
Licząc na w mózgach naszych feler
Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.
I ty premierze bez charyzmy,
co wiedziesz Polskę ku przepaści.
Ty idziesz chłopie drogą Dyzmy,
skończysz jak zdrajcy różnej maści.
I wy Michnika liczne mioty
tworzący antypolską grupę
prowokujący dziś wymioty
Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.
I wy brzuchaci mąciciele
w jarmułkach o kolorze krwi,
robicie dzisiaj niezbyt wiele,
Bóg wam zatrzaśnie nieba drzwi!
To wy ględziarze i bajdury
jesteście już moralnym trupem,
powiem wam zatem z grubej rury
Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.
Wy z Izraela męczennicy
co w mundur czarny pchacie nas,
niemieccy kłamcy, obłudnicy
co cofnąć chcecie znowu czas.
Starozakonne, cwane gapy
co z holokaustu chcecie żyć
i wyciągacie chciwe łapy
Całujcie wy mnie wszyscy w rzyć.
I wy moskiewscy PO-paprańcy,
co dorabiacie u Red Bula
Komusza bando WSI-ej szarańczy
Na widok, której cierpnie skóra
Wam szczać prowadzać trzeba kury
Tłumaczę jak na miedzy chłopu
Bo w polityce - same bzdury
Całujcie wy mnie wszyscy w żopu.
I wy doradcy WSI sołtysa
co uwiąd starczy wam doskwiera
a to co męskie tylko zwisa
Promujcie zdrajcę Jaruzela
I ci co w sądach wciąż rozgrzani
Wyroków bzdurnych tworząc kupę
Bo prawo ciągle macie za nic
Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.
I ty cudaku z ryżą mordą
Co Polskość mocno ci zawadza
Razem ze swoją głupią hordą
Która wciąż jątrzy albo zdradza
Nienawiść siejąc, w naszym kraju
Miernoty, z których bije fałsz

Te mordy, które wciąż na haju
Całujcie wy mnie wszyscy w arsch
I wy, o których zapomniałem,
lub pominąłem was przez litość,
to nie dlatego, że się bałem,
Ale, że taka was obfitość,
I ty, cenzorze, co za wiersz ten
zapewne skażesz mnie na ciupę,
Iżem się stał świntuchów hersztem,
Całujcie wy mnie wszyscy w dupę !…
*Autorem zwrotek pisanych koloremniebieskimjest bloger mazurysz z Nowego Ekranu
 

Link do oryginału: http://www.eioba.pl/a82229/calujcie_mnie_wszyscy_w_dupe_wiersz_j_tuwima

palnick
O mnie palnick

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości